Tuesday 11 August 2015

Πάμπτωχος σκηνοθέτης αποπειράται να αυτοκτονήσει

Ο Γιάννης Σμαραγδής μιλάει για την απόπειρα αυτοκτονίας: Ένιωθα ότι απέτυχα
Οι σκηνοθέτες είναι φύσει και θέσει πλάσματα μοναχικά. Μόνοι τους φαντασιώνονται το τελικό αποτέλεσμα και στη συνέχεια αρχίζουν να το μοιράζονται με τους υπόλοιπους. Και μόλις τελειώσει η ταινία και σβήσουν τα φώτα επιστρέφουν και πάλι στη μοναχικότητα τους και στο δικό τους σκοτάδι. 
Όταν έκανα εκείνη την απόπειρα αυτοκτονίας περνούσα το στάδιο του εγωισμού, του απόλυτου εγωισμού. Ένιωθα δηλαδή ότι απέτυχα. Η ζωή για να την απολαύσεις, όμως, δεν θέλει εγωισμό και αλαζονεία. Η ζωή σου στέλνει τα μηνύματά της για να λειτουργήσεις μέσα στην αρμονία του σύμπαντος. Η γυναίκα μου με έκανε να αγαπήσω τον εαυτό μου γι αυτό που είμαι και όχι γι' αυτό που θα ήθελα να είμαι.
Είμαι πάμπτωχος. Γιατί να ανησυχήσω; Όλα τα χρήματα που προήλθαν από τη δουλειά τα ξαναρίξαμε στη δουλειά. Δεν έχω απολύτως τίποτα. Ξέρεις, η Έλλη Λαμπέτη ήταν συγκλονιστική ηθοποιός με τεράστιες επιτυχίες στο ενεργητικό της σε σημείο που το κοινό πίστευε ότι ήταν μια ζάμπλουτη κυρία. Ποιος γνωρίζει ότι οι στενοί της φίλοι κάνανε έρανο για να τη θάψουνε; Για να γυρίσω στον εαυτό μου είμαι πάμπτωχος. Είναι επιλογή μου όμως. Θα μπορούσα να είμαι ζάμπλουτος, καθώς περάσανε αρκετά χρήματα από τα χέρια μου, αλλά μαζί με τη γυναίκα μου αποφασίσαμε να κάνουμε το έργο όσο καλύτερα γινόταν.

No comments:

Post a Comment