Monday 7 December 2015

στην κοσμάρα του, η αλληλεγγύη είναι αμάρτημα


Μια πολιτική απάντηση της δικηγόρου Α. Ζορμπαλά για την εν ψυχρώ στοχοποίησή της από τον Τζήμερο

jonnybandroul

* Mε στοχοποίησε, εχθές το βράδυ, με δημόσια ανάρτησή του ο κ. Thanos Tzimeros, ο γνωστός ( όχι μόνον εμένα, αλλά και άλλο πρόσωπο, παραβιάζοντας με πλήρη επίγνωση προσωπικά δεδομένα, σε μια απέλπιδα και ανιστόρητη προσπάθεια να εμπλέξει δικηγόρους, γιατρούς, πολίτες, «μπαχαλάκηδες» και Σύριζα!!!)

* Με στοχοποίησε ο επιφανής οικονομολόγος δίνοντας σε κοινή θέα τα πλήρη στοιχεία μου, ονόματα, διεύθυνση, τηλέφωνα, μέχρι και τον Αριθμό Μητρώου μου στον Δικηγορικό Σύλλογο Αθηνών (πάντως ΕΓΩ δηλώνω δικηγόρος και ως τέτοια είμαι και εγγεγραμμένη στον επιστημονικό μου σύλλογο).

* Με στοχοποίησε ένας «Αστός Κύριος», αφού πρώτα μου τηλεφώνησε, χωρίς να μου αποκαλύπτει ποιος είναι και προσποιούμενος, ότι ζητά νομικές συμβουλές και διευκρινήσεις.

* Με στοχοποίησε ο νεολιμπεράλ πολιτικός προσάπτοντάς μου «βαριές» κατηγορίες, όπως:
  • είμαι γνωστή δικηγόρος μπαχαλάκηδων
  • το τηλέφωνό μου προτείνεται από το Indymedia χρόνια τώρα, ως άμεσης βοήθειας
  • έχω καταθέσει αγωγή κατά της Ελληνικής Αστυνομίας για ρίψη δακρυγόνων, με ενάγοντες αριστερούς καθηγητές, που διαδήλωναν κατά της «ιδιωτικοποίησης της παιδείας».
ΑΠΟΔΕΧΟΜΑΙ ΤΙΣ ΚΑΤΗΓΟΡΙΕΣ ΣΤΟ ΣΥΝΟΛΟ ΤΟΥΣ & ΩΣ ΕΧΟΥΝ!*

* Είναι Τιμή μου, που στην πολύχρονη δικηγορική μου διαδρομή, υπήρξα νομικός συμπαραστάτης, υπερασπίστρια «μπαχαλάκηδων», φοιτητών, ανέργων, διαδηλωτών, εργατών, πανεπιστημιακών, αντιφασιστών, προσφύγων & μεταναστών, Ελλήνων, Τούρκων, Γάλλων, Πορτογάλων, κοινωνικών αγωνιστών και πολιτικών αντιπάλων του Κράτους.
 
Γιατί η γραμμή, που συνέχει αυτούς όλους τους ανθρώπους μεταξύ τους, και αυτούς με εμένα είναι ο διαρκής και ανυποχώρητος αγώνας για τον κοινωνικό μετασχηματισμό, για να πάψει η εκμετάλλευση ανθρώπου από άνθρωπο, το όραμα για μια ελεύθερη και αταξική κοινωνία.

* Είναι Τιμή μου, που το τηλέφωνό μου αναρτάται από παλιά στο Indymedia, από κοινού με τα τηλέφωνα άλλων συναδέλφων μου, στα πλαίσια Ομάδας Νομικής Βοήθειας, καθαρά σε κινηματική βάση!
 
Για να συμπαρασταθούμε και να υπερασπίσουμε τα πολυάριθμα θύματα της κρατικής καταστολής, από τις δολοφονικές επιθέσεις, τις αγριότητες, τη βία και την αυθαιρεσία των δυνάμεων καταστολής, αλλά και από «μεθοδευμένα» κατηγορητήρια των διωκτικών αρχών..
 
Δολοφονίες διαδηλωτών, Δολοφονίες παιδιών, βαριές σωματικές βλάβες διαδηλωτών, συλλήψεις «στο σωρό».
 
Κουμής, Κανελοπούλου, Καλτεζάς, Γρηγορόπουλος, υπόθεση Ζαρντινιέρα, η Αγγελική από το ΕΕΚ, ο φοιτητής με τα σταράκια, ο άλλος, που του «φόρτωσαν» σακίδιο με μολότωφ, και τόσα άλλα, ων ουκ έστι αριθμός..

* Και Ναι, είναι Τιμή μου, που στράφηκα κατά του Ελληνικού Κράτους, που δια των οργάνων του, των ΜΑΤ, σκορπίζει τον θάνατο και τον καρκίνο, εξαπολύοντας παράνομο χημικό πόλεμο κατά όλων, όσοι τολμούν και αντιστέκονται, σε ανοιχτούς ή κλειστούς χώρους, μετατρέποντας ολόκληρες γειτονιές σε θαλάμους αερίων.

* Είναι Τιμή μου όλες αυτές οι «κατηγορίες».

* Είναι τα Παράσημά μου στο κόσμο της δικηγορίας με την επιλογή να εστιάσω στον κοινωνικό ρόλο του δικηγόρου και όχι να μεταλλαχθώ σε δικηγόρο του Λος Άντζελες, κάτι, που θα ταίριαζε γάντι στον «κατήγορό» μου.

* Είναι τα Χρυσαφικά και τα Ασημικά μου, που έχω κερδίσει μετά από τόσα χρόνια

Και προσδοκώ και σε πολλά άλλα ακόμα.

Και κάτι τελευταίο για τους «μπαχαλάκηδες», όπως τους αποκαλεί ο κ.Thanos Tzimeros:

Όταν μου τηλεφωνούν, ακόμα και για την απλούστερη των ερωτήσεων ή συμβουλών, έχουν την «μαγκιά», έχουν τα κότσια, είναι Κύριοι και Κυρίες και μου συστήνονται με το όνομά τους και την ιδιότητά τους. Δεν υποβάλλουν προβοκατόρικες ερωτήσεις, ούτε φοράνε Κουκούλες.

Είναι βαθιά νύχτα στον κόσμο του κ. Thanos Tzimeros.

Στον δικό μου είναι μια λαμπερή ημέρα!

Α. Ζορμπαλά

Στάλθηκε στην mpalothia
 
Το κείμενο στο προσωπικό προφίλ του Τζίμερου στο fb και το link της ανάρτησης το οποίο είναι ανοιχτό στο κοινό https://www.facebook.com/Thanos.Tzimeros.Page/posts/932432836849354


πηγή: μπαλωθιά

No comments:

Post a Comment