Friday 8 September 2017

ΛΟΟΟΟΟΛ

Πετάγομαι στου Μαρινόπουλου να φέρω μπύρες...
Στο μεταξύ, ας του πει κάποιος, με τρόπο όμως, μη τρομάξει, ότι είναι ο Καπιταλισμός ηλίθιε κύργιε Αντιπρόεδρε. Ας ψαχτεί λίγο, μήπως είναι κι αυτός αριστερός και απλά δεν το ξέρει.

Είναι ο Καπιταλισμός Κωστή μου, που μου επιτρέπει εμένα που έχω λεφτά, ή έχω τα κονέ να βρω λεφτά, να ανοίξω μια ΑΕ, να βγάζω τα άντερά μου κι εγώ σαν φυσικό πρόσωπο να δηλώνω εισοδήματα λιγότερα κι από συνταξιούχο των 400, ΝΟΜΙΜΟΤΑΤΑ. Αν θέλω να κάνω χοντρό παιχνίδι, να το κάνω ανεμπόδιστα με τις κατάλληλες γνωριμίες πολιτικών και δημοσιογραφούντων και αν κάτι στραβώσει, να μπορώ να τραβήξω μία πτωχευσάρα και θα'χω να κάνω με τη συνείδησή μου (χαχαχα) και μόνο. Αυτά που είχα κονομήσει τα χρόνια τα καλά, είναι γραμμένα στα παιδιά μου, στα σκυλιά μου, στα νησιά κέϋμαν θαμμένα, όπου γουστάρω ρε, τι θες? Ελεύθερη οικονομία δεν έχουμε? Κουμάντο στα λεφτά μου ρε άπλυτε? Και ούτε γάτα, ούτε ζημιά Κωστή μου.

Και αυτά είναι τα νόμιμα Αντιπροεδράρα μου. Στο ξαναλέω. Είναι ΝΟΜΙΜΟ όλο αυτό που περιγράφω. Που να πάμε στα παράνομα....Κάθεσαι? Ή μάλλον άστο Κωστή μου, άστο μη σε ταράξω και πέσεις από κάνα σύννεφο κι έχουμε άλλα.

1 comment:

  1. http://2.bp.blogspot.com/-lMhSlfRkQT8/VZwfuidQ0_I/AAAAAAADr-A/B7BXgONrCTo/s1600/syriza-lefta2__article.jpg

    ReplyDelete