Saturday 5 May 2012

"η φτώχεια είναι πιο φρόνιμη αν νιώθει ότι φταίει"

Η αφιέρωση του Αγγελάκα απ'το σημερινό Χωνί.



ΣΑΡΑΒΑΛΟ (Γ.Αγγελάκας)

Ποιος σκάει ο κόσμος κι αν χαλάει 
αυτή η βρωμοάνοιξη σαν σβούρα με γυρνάει 
κι η καρδιά μου σαν σαράβαλο σε κατηφόρα πάει..

Αιντ' ας πάει ψηλά ετούτη η ζήση 
μοσχοβολάει η ανάσα της μπαρούτι κ χασίσι 
κι η καρδιά μου σαν σαράβαλο ορμά να τη φιλήσει

Ποιος κλαίει μέσα μου και μου λέει 
ξύπνα δεν είναι όνειρο το χιόνι που μας καίει
η φτώχεια είναι πιο φρόνιμη αν νιώθει ότι φταίει

Ποιος σκάει ο κόσμος που το πάει 
αυτή η βρωμοάνοιξη με σκίζει με μεθάει
κι η καρδιά μου σαν σαράβαλο στα αστέρια ξεφυσάει

Που θα πάει, που θα πάει 
τούτη η ρόδα που κολλάει κι όλο στην αρχή γυρνάει
που θα πάει θα ξεκολλήσει 
κι ο κόσμος σαν σαράβαλο γι'αλλού θα ροβολήσει

Που θα πάει που θα πάει 
τούτη η νύχτα που κρατάει και δεν λέει να τελειώσει
που θα πάει θα ξημερώσει
 κι η καρδιά μου σαν σαράβαλο μ'όλους σας θ'ανταμώσει

No comments:

Post a Comment