Wednesday 16 January 2013

Πειρατή με έκαναν. Δεν ήμουν...

Είμαι άνθρωπος που πάντα πίστευα στην λογική. Προσοχή, όχι στην "κοινή λογική" που είναι σημείο των καιρών και μεταβάλλεται συνεχώς, αλλά στην μαθηματική λογική και στην λεγόμενη "λογική υψηλού βαθμού".

Ως εκ τούτου πίστευα και ότι "η τιμωρία πρέπει να ταιριάζει με το έγκλημα". Ακριβώς για αυτό το λόγο λοιπόν έγινα Πειρατής.

Και όχι... Πειρατής δεν είναι αυτός που αντιγράφει CD και τα πουλάει. Αυτός είναι έμπορος προϊόντων κλοπής. Οι Πειρατές δεν πουλάνε έργα άλλων.

Πειρατής είναι αυτός που δανείζει το βιβλίο του, μία ταινία ή το CD του σε ένα φίλο. Γελάτε; Όχι φίλοι μου... εκεί έχουμε φτάσει. Γιατί προφανώς δεν έχετε διαβάσει τα ψιλά γράμματα σε όλα αυτά τα προϊόντα πολιτισμού που αγοράζετε.

Πειρατής είναι αυτός που χρησιμοποιεί την φωτογραφική του για να βγάλει ένα τοπίο και μετά να το ανεβάσει με μουσική που του αρέσει στο YouTube. Γελάτε; Όχι φίλοι μου... εκεί έχουμε φτάσει.

Για να καταφέρω να διαβάσω τα βιβλία που αγόρασα στο προηγούμενο ebook reader μου, έπρεπε να γίνω Πειρατής και να αφαιρέσω τα DRM ώστε να είναι συμβατά με το νέο μου reader. Γιατί; Μα γιατί έτσι έγραφε στα ψιλά γράμματα το πρότυπο. Ότι είμαι Πειρατής αν προσπαθήσω να διαβάσω βιβλίο για το οποίο έχω πληρώσει, σε άλλη συσκευή με άλλη μορφή!!! Δηλαδή; Θα έπρεπε να χάσω το βιβλίο;

Με τον ίδιο τρόπο γίνομαι Πειρατής όταν μετατρέπω το CD μου, που έχω αγοράσει, σε MP3 και το βάζω στο κινητό μου για να το ακούσω στο δρόμο!!! Όχι... Θα έπρεπε να έχω μαζί μου και CD Player για να μην είμαι Πειρατής...

Έβαλα τα DVD που αγόρασα με τον Πόλεμο των Άστρων στο Drobo μου και το μοίρασα μέσω Fuppes στο Playstation 3 μου; Α είμαι Πειρατής σύμφωνα με την SONY γιατί δεν σηκώνομαι να αλλάζω ένα μέσο που θα χαλάσει σε λίγο καιρό και θα πρέπει να το ξαναγοράσω για να μην είμαι Πειρατής!!!

Ε λοιπόν είμαι Πειρατής. Και αν νομίζουν ότι έχω κάνει έγκλημα για αυτά που λέω ας μου στείλουν τον λογαριασμό. Ο οποίος ανάλογα με την χώρα που βρίσκεστε μπορεί να είναι από μερικές χιλιάδες ευρώ μέχρι.... 50 χρόνια φυλακή. Με αυτή την ποινή, 50 έτη φυλάκισης  απείλησαν οι ΗΠΑ των Aaron Swartz και τον έφεραν στην αυτοκτονία γιατί μοιράστηκε μερικά pdf ακαδημαϊκών που έτσι κι αλλιώς θα έπρεπε να είναι δωρεάν και μάλιστα τα περισσότερα ήταν, αλλά τα κατέβασε από υπηρεσία που δεν ήταν και τα μοιράστηκε! Η ανθρωποκτονία στις ΗΠΑ επιφέρει μικρότερη ποινή!!!

Αυτή κύριοι είναι η λογική των εταιριών του μονοπωλιακού Copyright και των πατεντών που επιβλήθηκε σε κράτη και στην δικαιοσύνη! Ε λοιπόν αυτό δεν είναι λογική και εγώ ΕΙΜΑΙ ΠΕΙΡΑΤΗΣ.

Δεν λέω ότι δεν πρέπει να υπάρχει νόμος κατά της παράνομης αντιγραφής. Αλλά να είναι λογικός. Και φυσικά αυτό που προτείνουμε οι Πειρατές και που διαστρεβλώνουν τα μονοπώλια είναι συγκεκριμένο. Άλλο πνευματικά δικαιώματα και άλλο ιδιοκτησία και εκμετάλλευση για 75 χρόνια μετά το θάνατο του δημιουργού!!!

Υστερόγραφο: Για όσους θεωρούν ότι δεν είναι θέμα για την Ελλάδα, ας δουν λίγο καλύτερα το κόστος της ζωής και πως με τις προτάσεις μας μειώνεται ώστε και να υπάρχει κουλτούρα, αλλά και υγεία (πατέντες φαρμάκων) και γενικά καλύτερη διαβίωση.

No comments:

Post a Comment