Thursday 22 June 2017

η σοφία και τα παράσιτα

το απόσπασμα είναι από εδώ

Πόσο γλυκιά και πόσο αληθινή η κυρά Σοφία!!
 Υπερβάλλει λίγο βέβαια, αλλά μην ξεχνάτε ότι ήταν στους #παραιτηθειτε.

καταλαβαίνετε τώρα..:)

Για να συμμετέχεις στο τσίρκο των #παραιτηθειτε, θέλει γερή πετριά, δεν αρκεί ο κλασικός φελλαδισμός του μέσου φιλελέ.

ολοιτοκσερουναυτό

Από την άλλη βέβαια, δεν απέχουν και πολύ οι απόψεις της, από αυτές που ακούς συχνά από τα διάφορα τζημεροειδή που κυκλοφορούν ανάμεσά μας.

Πάλι καλά που δέχεται να πληρώνει για τα δικά της παιδιά, η ατομάρα η φιλελού.

Με αυτή τη λογική κυρά Σοφία μας κι εγώ που δεν έχω αυτοκίνητο να μην πληρώνω για τους δρόμους που παίρνεις με το κωλοτζίπ σου.

Ή ο άλλος ο φουκαράς, η πλέμπα για σένα, που δεν έχει για να φοβηθεί από κλέφτες, γιατί να πληρώνει την αστυνομία? Για να αισθάνεσαι εσύ πιο ασφαλής?

Για να μην σου πω και για αρκετούς βουλευτές, που κανονικά θα πρέπει να τους πληρώνουν αυτοί που έχουν νταραβέρια μαζί τους και κερδίζουν από την θητεία τους και όχι εγώ που σιχαίνομαι ακόμα και να τους βλέπω στην τιβί.

Και η πλάκα ποια είναι κυρά Σοφία μας?...Η πλάκα είναι αυτή που μπαίνει από πάνω μας όταν πούμε το ποιήμα και δεν γουστάρουμε να φυτρώνουν φυτά πάνω μας. Αν νιώθεις τόσο εστέτ λοιπόν, παραγγέλνεις να σου ρίξουν εκεί μια μαρμάρινη ταφοπλακάρα και ξενοιάζεις!

Που να στα λέω όμως! Υπάρχει κι άλλη πλάκα! Ένας διάσημος δεξιός ο Cargiolis Chtebr*, είχε γράψει κάποτε κάτι σχετικό με την περίπτωσή σου:

"Όταν μου ζήτησαν να πληρώσω φόρο εισοδήματος,
σιώπησα,
δεν ήταν δα και τόσο μεγάλο το ποσό, μπροστά σ'αυτά που βγάζω.

 Όταν μου ζήτησαν να πληρώσω φόρο πολυτελείας,
σιώπησα,
δεν ήταν δα και τόσο μεγάλο το ποσό, μπροστά στη χλίδα που ζω.

Όταν μου ζήτησαν να πληρώσω ΕΝΦΙΑ,
σιώπησα,
δεν ήταν δα και τόσο μεγάλο το ποσό, μπροστά σ'αυτά που έχω.

Όταν μου ζήτησαν να πληρώσω εισφορά αλληλεγγύης,
δεν μου έμειναν αρκετά,
για Αράχωβα και Μύκονοοο."

 Κουράγιο κυρά Σοφία. 
Σοβιετία είναι, θα περάσει.

Κι αν δεν μπορείς να κάνεις υπομονή, υπάρχει και πιο άμεση λύση. 
Μαζευτείτε όλοι εσείς οι #παραιτηθειτε σε κάνα Κολωνάκι και αυτονομηθείτε σε κάνα Φιλελεδιστάν. Δε θέλει πολλά. Ένα ρεσό στο χέρι και μια ζακέτα στην πλάτη. Κι εκεί, όλες εσείς οι ατομάρες να χρεώνετε μέχρι και τον αέρα που αναπνέετε.

*για να μας μένει και κάτι κυρά Σοφία μου, όχι μόνο να κάνουμε χαβαλέ, το αντίστροφο και κακονικό ποιήμα, λανθασμένα αποδίδεται στον Μπρεχτ, ενώ στην πραγματικότητα είναι κάποιου Γερμανού πάστορα ονόματι Νιμίλερ ή κάπως έτσι.

3 comments:

  1. Μεγάλη η αγωνία σας με τους "Παραιτηθείτε", μην τυχόν και χάσετε την κουτάλα της εξουσίας. Χρειάζεται πολύ θράσος πάντως οι πρώην "αγανακτισμένοι" να κατηγορούν τους "παραιτηθείτε". Εντάξει, όχι ότι λείπει από ιδεοληπτικούς φασίστες που αυτοαποκαλούνται "αριστεροί".

    ReplyDelete
  2. Κι εγώ συνιστώ ξυδάκι για τους πρώην αγανακτισμένους.

    ReplyDelete