Thursday, 21 July 2011

απλά μαθηματικά

Αν η άδεια ενός ταξί στη Θεσσαλονίκη στοιχίζει 150,000 ευρώ
ο φόρος που πρέπει να πληρώσει κάποιος που αγοράζει μια άδεια
είναι περίπου 30,000 ευρώ.
Αν η άδεια αυτή πουλήθηκε για 150,000 ευρώ
αλλά στην εφορία δηλώθηκε ότι πουλήθηκε 1,500 ευρώ
(αυτή είναι η ονομαστική αξία της άδειας - όλα τ' άλλα είναι
αέρας κοπανιστός και ζεστό ΜΑΥΡΟ ξεπλυμένο χρήμα)
πληρώθηκαν 300 ευρώ ΦΠΑ
δηλαδή το κράτος έχασε 29,700 ευρώ ανά άδεια.
Πολλαπλασίασέ το τώρα επί 10,000 (τουλάχιστον) άδειες
που μεταβιβάστηκαν τα τελευταία 10 χρόνια
και θα δεις ότι το κράτος έχασε περίπου 300,000,000 ευρώ
(300 εκατομμύρια ευρώ) - αυτά δηλαδή που σού κόβουν από το μισθό σου
ή πληρώνεις από την αύξηση της φορολογίας.
Γι' αυτό (μεταξύ κι άλλων)  ΔΕΝ είμαι με τους ιδιοκτήτες ΤΑΞΙ.

2 comments:

  1. Να μου επιτρέψεις φίλτατε DT να σου υπενθυμίσω και την άλλη όψη του νομίσματος. Τα 300,000,000 ευρώ οι ταρίφες δεν τα κλέψανε...Απλά το κράτος δεν τα ζήτησε, ενώ ήξερε...ή μήπως δεν ήξερε?Τέτοιου είδους στρεβλώσεις (φορολογική) αλλά και πολλές πολλές άλλες όχι μόνο αφέθηκαν να υπάρχουν δεκαετίες τώρα από αυτό το κράτος-μπουρδέλο που εσύ στο σχόλιό σου το "αντιμετωπίζεις" ως χαμένο, αλλά συχνά προέκυψαν, καλλιεργήθηκαν, συντηρήθηκαν από το κράτος.
    Όταν έχει αποτύχει ΟΛΟ το σύστημα και αυτό το σύστημα τώρα ΣΕ ΚΥΝΗΓΑΕΙ ΓΙΑ ΝΑ ΣΕ "ΣΩΣΕΙ", χρησιμοποιώντας επιχειρήματα του τύπου "θα σου κόψουμε - σε εργαστήριο πιστοποιημένης υγιεινής - τη δεξιά ωμοπλάτη, να τη βάλουμε στο φούρνο με πατάτες, να φας, τυχερούλη", είναι άδικο νομίζω να εξετάζεις το όποιο άδικο του ΣΟΥΠΕΡ-ΧΑΜΕΝΟΥ.
    Στο προκείμενο πιστεύω ότι εφόσον είμαστε ακόμα στην Ευρώπη και εφόσον η Ευρώπη το απαιτεί, πρέπει να απελευθερωθούν όλα τα επαγγέλματα. Αυτό όμως πρέπει να γίνει σχεδιασμένα, με περιόδους προσαρμογής και μελετημένα κατά περίπτωση και όχι με χρήση λαιμητόμων ένεκα των κρίσιμων στιγμών....Γιατί έχεις να κάνεις με ανθρώπους...Και νεοφιλελεύθερα να το δεις, έχεις να κάνεις με (ατομικές) επιχειρήσεις....Σκέψου ότι πολλοί πληρώνουν δόσεις σε τράπεζα για μια άδεια που απ'τη μια μέρα στην άλλη μηδενίστηκε η αξία της....Η δόση δόση όμως..
    Το ότι διαμαρτυρόμενοι οι ταρίφες κλείνουν ό,τι γουστάρουν και έχουν κηρύξει αντάρτικο, δείχνει απλά τι Μπανανία έχουμε καταντήσει...
    Δυστυχώς έχουμε να δούμε πολλά....

    ΛΟΓΩ ΕΚΤΑΚΤΩΝ ΣΥΝΘΗΚΩΝ ΤΑ ΔΙΚΑ ΜΑΣ ΛΑΘΗ ΔΙΚΑΙΟΛΟΓΟΥΝΤΑΙ ΚΑΙ ΣΥΓΧΩΡΟΥΝΤΑΙ, ΑΦΟΥ ΤΟ ΝΑ ΑΣΧΟΛΕΙΣΑΙ ΜΕ ΑΥΤΑ ΠΡΑΚΤΙΚΑ ΙΣΟΔΥΝΑΜΕΙ ΜΕ ΑΥΤΟΚΤΟΝΙΑ. ΕΙΝΑΙ ΜΙΑ "ΑΠΟΝΕΟΗΜΕΝΗ ΑΥΤΟΚΡΙΤΙΚΗ".
    ΕΙΝΑΙ ΑΥΤΟ ΠΟΥ ΜΑΣ ΛΕΕΙ ΝΑ ΚΑΝΟΥΜΕ Ο ΠΑΓΚΑΛΟΣ...

    ΕΝΑΣ ΗΤΑΝ Ο ΕΧΘΡΟΣ. Ο ΚΑΠΙΤΑΛΙΣΜΟΣ.
    ΤΩΡΑ ΕΙΝΑΙ ΚΑΙ ΤΟ ΤΣΙΡΑΚΙ ΤΟΥ ΤΟ ΚΑΘΕΣΤΩΣ.

    ReplyDelete
  2. Αυτά που λες είναι γενικά και ισχύουν. Μας φταίει ο καπιταλισμός; Ναι. Μας φταιν οι κυβερνήσεις; Ναι. Όλα όμως κάποια στιγμή καταλήγουν στην προσωπική ευθύνη του καθενός μας. Το ότι το κράτος είναι μπουρδέλο το ξέρουμε και το ξέραμε εδώ και χρόνια (γι' αυτό και δεν τους έχω ψηφίσει ποτέ) αυτό όμως δεν αναιρεί τον καιροσκοπισμό των ιδιοκτητών ταξί: όλοι γνώριζαν, κανείς δε μιλούσε και επένδυαν σε αέρα. Συνέχιζαν να "επενδύουν".
    Το ίδιο όμως δεν έγινε και στο χρηματιστήριο;
    Ωχ, αδελφέ! Ας φάμε εμείς τώρα και τι μας νοιάζει για τους άλλους!

    ReplyDelete