Friday 17 August 2012

Pagalicius

Όταν το θράσος έχει ονοματεπώνυμο!
(και βγάζει και βιβλία)


Επιστολή στον κύριο Πάγκαλο

15 Αυγ, ’12

Αγαπητέ Κε Πάγκαλε και αγαπητό «Τα φάγαμε όλοι μαζί» (για όσους δεν ξέρουν το βιβλίο του Κου Πάγκαλου που πωλείται προς 3,99€). Επειδή ζητάτε ακόμα ιστορίες καθημερινής διαφθοράς για να ισχυροποιήσετε την άποψη σας, ήθελα να μοιραστώ τη δική μου.

Τη στιγμή που γράφω αυτές τις γραμμές ο γαμπρός μου (σύζυγος της αδερφής μου), ένας άνθρωπος 47 ετών με 2 ανήλικα παιδιά τριών ετών βρίσκεται στο Γεννηματά σε άσχημη κατάσταση. Με μερική ανεπάρκεια σε νεφρούς, καρδιά και κάποιον ιό ο οποίος «χτύπησε» το νευρικό του σύστημα (πιθανόν εγκεφαλίτιδα). Είναι διασωληνωμένος και ψάχνουμε εδώ και 2 ημέρες να βρούμε κρεβάτι σε Μ.Ε.Θ. (μονάδα εντατικής θεραπείας).

Έχουμε ακολουθήσει κάθε νόμιμη και ηθική οδό μέχρι στιγμής. Μπορείτε να συμπληρώσετε στο βιβλίο σας ότι αυτή είναι η πρώτη ιστορία που αποστέλλεται σε εσάς πριν αρχίσω να «τρώω» αλλά τη στιγμή που σκέφτομαι να το κάνω. Έχω 2 λύσεις. Η μια είναι να περιμένουμε στωικά να βρεθεί ένα κρεβάτι με την σειρά μας.

Η 2η είναι να βάλουμε ότι «μέσα» έχουμε για να πάρουμε τη θέση κάποιου άλλου ο οποίος μπορεί να πεθάνει επειδή εγώ είμαι δημοσιογράφος ή επειδή ο γαμπρός μου είχε κάποιον πολιτικό φίλο.
Το πρόβλημα είναι ότι αυτές τις ημέρες που φιλοξενώ τα ανιψάκια μου, σκέφτομαι ότι αν τελικά δεν βρεθεί κρεβάτι με την 1η επιλογή και αυτό αποβεί μοιραίο για τον άνθρωπο μας, πώς ακριβώς θα το πω στα παιδιά, όταν μεγαλώσουν. 

Απ’ την άλλη, όπως λέτε κι εσείς, πρέπει να δείξω χαρακτήρα για να μην είμαι συνυπεύθυνος στην διαπλοκή.

Θα σας παρακαλούσα λοιπόν, αν χρειαστεί (που βέβαια το απεύχομαι και δεν το πιστεύω, θα βρούμε λύση), να έρθετε εσείς να τους πείτε ότι πρέπει να είναι περήφανα γιατί δεν «έφαγαν» και με τα 3,99€ που θα πάρετε από την πώληση του ebook να τους πάρετε και 1 παιχνιδάκι.

Ελπίζω να μην ζητάω πολλά

Γιάννης Κουλουκάκος

Υ.Γ. Αν ακολουθήσω την οδό του μέσου, θα είμαστε και οι 2 υπεύθυνοι. Εγώ γιατί δεν είχα το σθένος κι εσείς όλοι γιατί αφήνετε το Ε.Σ.Υ. και τον κόσμο να πεθαίνει. Ελάτε ένα βράδυ να τα πιούμε και να διώξουμε τις ερινύες μας…

πηγή: pitsirikos

No comments:

Post a Comment