Friday 23 August 2013

μίκρυνε η παλιοπαρέα..


Καλό Ταξίδι

Τον διάβαζα από την πρώτη νιότη μου, αλλά και μεγαλύτερος. Είχε τη στήλη "Χωρίς Παρωπίδες" στον θρυλικό Φίλαθλο και ήταν στις προτεραιότητές μου, όταν έπεφτε στα χέρια μου η εφημερίδα. Ειδικά τις Κυριακές, μαζί με τον σεντονάτο Αποδυτηριάκια και τον "γκουρού" τον Κύπριο Παρασκευά, έβγαζαν μια τελείως mind-blowing εφημερίδα. Ο "αθλητισμός" ήταν απλά η αφορμή, για όλο αυτό το ωραίο συναπάντημα.

Η διαυγής του σκέψη και ο συναρπαστικός γραπτός λόγος του (με τα άψογα Ελληνικά), τον κατέτασσαν αυτοδίκαια στους Δασκάλους μου.

Χθες, ο Ηλίας Μπαζίνας έγραψε το τελευταίο του άρθρο (για την τελευταία σελίδα της Live Sport) κι έφυγε στα 73 του για τη "διάσταση του άχρονου και του άϋλου". Είμαι σίγουρος ότι εκεί, ο τεράστιος μπον-βιβέρ Παρασκευάς, θα του'χει ετοιμάσει μια πολύ σπέσιαλ υποδοχή.

No comments:

Post a Comment