Tuesday 3 December 2013

ο λυτρωτικός πούλος


 Προς όλους τους φασιστοειδείς πιθήκους που βρίσκονται σε άρνηση της πρωκτοερωτικής τους σεξουαλικότητας, προσπαθούν να την κατευνάσουν με συνεχή ιδεολογικά κλύσματα και μου λένε συχνά πυκνά "αν δε σ' αρέσει η Ελλάδα παλιόπουστα πάρε τον πούλο": Το χαμαιτυπείο που γεννηθήκατε δεν είναι η Ελλάδα που έμαθα να αγαπώ και δεν με συνδέει τίποτα με αυτήν. Η αντικατάσταση της ιστορίας και του πολιτισμού μου, με τις εκκρίσεις της μολυσματικής σας κωλοτρυπίδας μου προκαλεί αποστροφή. Σαφέστατα με θλίβει το γεγονός του ότι στην αποφορά του σάπιου σώματός σας, καταφέρατε να αυνανίζονται χιλιάδες συμπατριώτες μου, όμως αυτή η θλίψη μου δεν κουβαλάει κανένα άλλοθι για τους σύγχρονους ταγματασφαλίτες - φιλήσυχους νοικοκυραίους. Αυτούς που σε άλλες εποχές δε θα δίσταζαν να γίνουν μαυραγορίτες και στην ουσία αυτούς που σας επιτρέπουν να υπάρχετε. Θεωρώ ντροπή μου να υπάρχει έστω και υπόνοια ότι ανήκω στην ίδια εθνικότητα με αυτούς. Τουλάχιστον μέχρι να συμβεί ένα θαύμα, που θα με κάνει να πιστέψω ξανά στην αξιοπρέπεια του να είσαι Έλληνας. Ως τότε, η προτροπή σας "να πάρω τον πούλο", δεν είναι τίποτα άλλο παρά ευχή για μένα. Τουλάχιστον πριν το μετατρέψετε σε πογκρόμ.

No comments:

Post a Comment