Monday 30 December 2013

δώρο άδωρο


Ήρθε λέει ο άηβασίλης στον ύπνο μου…..
Είχα αποκοιμηθεί αραχτός μπροστά στο τζάκι…έχοντας βάλει πρώτα μπουρλότο την ταμειακή…..πάνε μέρες τώρα που είχαν τελειώσει τα ρολά χαρτί και έπρεπε να κάψω κάτι να ζεστάνω το κωλαράκι μου..

-Σήκω μου λέει ο άγιος….πάμε…

-Που θα πάμε ρε άγιε?

-Σε παρήγγειλε για δώρο η Σκάρλετ Γιόχανσον..

-Η Σκα…

-Ναι «η Σκα…» ξέρω, ξέρω….αλλά μην την ψάχνεις…οι γυναίκες είναι περίεργες…μου ‘χουν ζητήσει κατά καιρούς διάφορα γελοία δώρα…..κλείσε το στόμα σου και σήκω…άντε…τι με κοιτάς σα μαλάκας?...

-Μα…μισό λεπτό..δε μπορώ να φύγω…να τα παρατήσω όλα…τη γυναίκ…

-Δεν θα παρατήσεις τίποτα….δεν σε θέλει και για σύντροφο ζωής η έτσι…το ερωτικό της απωθημένο μόνο θέλει να βγάλει…Θα σε χρειαστεί για μερικά μερόνυχτα…Σήκω…άντε

-Μα…γιατί βιάζεσαι τόσο..περίμενε..

-Τι να περιμένω ρε μεγάλε…δώρο του άη βασίλη είσαι..δεν είσαι τρόλλεϋ…κι έχω κι άλλα δώρα να παραδώσω..δεν θα ασχολούμαι όλη τη μέρα με τη μουρλή και τα δώρα της……Άντε…άντε…..γδύσου και πάμε….

-Ρε παιδί μου μια επιμονή……Άτυπα το λες και εκούσια απαγωγή αυτό που μου κάνετε…

-Άσε τις μαλακίες και πάμε γιατί αρχίζω να χάνω την υπομονή μου και έχουμε και να περάσουμε κι απ’το Μπέρμιγχαμ…

-Τι θα κάνουμε στο Μπέρμιγχαμ?

-Στάση.

-Στάση για τι?

-Σε θέλει βουτηγμένο σε σοκολάτα Cadbury….άντεεεε……

-Άλλο πάλι και τούτο!....Τι να με κάνει πασαλειμένο με σοκολάτα??..!!!

-Εσένα γλυκοτσούτσουνε οι ερωτήσεις θα σε φάνε…..Φεύγω…βαρέθηκα…Καιρός να μάθει και η Σκάρλετ ότι δεν υπάρχω…Είναι αρκετά μεγάλη…Θα το αντέξει.

-Μη περίμενε…..α..αφού δεν μπορώ να κάνω αλλιώς.....έρχομαι….που να ανέβω? Στον σάκο?

-Όχι ρε…ανέβα στον σβέρκο μου πάνω….Πάντα ήθελα να ταξιδέψω με έναν καραγκιόζη να μου κάθεται στον σβέρκο

-Καλά ντε…τι φωνάζεις…Ουουουωωωώπααααα…Ορίστε..Ανέβηκα…Φύγαμε!
 …….?!!!.......

-…!!!!……Μια κουβέντα είναι…..Δεν βλέπεις ζόρι που τραβάνε οι τάρανδοι? Το έκανες το έλκυθρο ασήκωτο!!....Καλά ρε συ..τι έφαγες αυτές τις μέρες??!!!.........

-Ε ξέρεις τώρα……..πήγαμε στο χωριό και να τα ψητά δοκίμασε doctorako..….και να τα μελομακάρονα, είναι και ο πάτος τους ξεροψημένος όπως σου αρέσουν…… έφαγα αρκετά…..Πάντως τώρα που το σκέφτομαι τη ζημιά πρέπει να μου την κάνανε οι μπακλαβάδες…..ήταν επικίνδυνα καλοί…..Μισό να ξεφορτώσω μπιλάκο και έρχομαι..

Ξύπνησα τρομαγμένος…..οι μπακλαβάδες ήταν τόσο γαμάτοι που πρέπει να με κατέστησαν έγκυο και ήρθε η ώρα της καλής λευθεριάς….Φθάνω στην τουαλέτα αναλογιζόμενος ότι αυτό θα πρέπει να’ναι το «ούτε στα όνειρά σου» που λένε…

No comments:

Post a Comment